Woningruil krimpen- krimpen

  • Hellen

    Gezocht:

    Huur woning Krimpen aan den IJssel, Ik heb een ruime eengezins woning, met zeer ruime tuin om het huis in krimpen aan den IJssel, 5 kamers, grote zolder en zoek een flat in Kirmpen aan den IJssel.

    Mijn huur is € 514 incl. service kosten en huurkosten toelsag is hier mogelijjk. Zelf zoek ik een woning met een soort gelijke huur. Verwacht alleen dat er in de flat goed verzorgde vloeren worden achter gelaten zodat ik er zo in kan.

  • Priscilla

    Goedenavond,

    Wij zijn het gezin van de woningbrand afgelopen november waarbij de kleine van 6 is overleden.

    Op het moment zitten we in een noodwoning in afwachting op een definitieve woning.

    Als u het een goed idee vind kan ik reageren op een flat zodat we die kunnen ruilen. Qua wonen heeft me meerdere malen een flat woning aangeboden maar gezien de gezinssamenstelling gaat onze voorkeur uit naar eengezins.

    Als u me mailt kunnen we misschien tot een compromis komen ook mbt tot de vloer van de flat.

    Dit zou binnen afzienbare tijd te realiseren zijn.

    Groetjes fam. LuxenburgHellen schreef:

    >

    > Gezocht:

    >

    > Huur woning Krimpen aan den IJssel, Ik heb een ruime

    > eengezins woning, met zeer ruime tuin om het huis in krimpen

    > aan den IJssel, 5 kamers, grote zolder en zoek een flat in

    > Kirmpen aan den IJssel.

    >

    > Mijn huur is € 514 incl. service kosten en huurkosten toelsag

    > is hier mogelijjk. Zelf zoek ik een woning met een soort

    > gelijke huur. Verwacht alleen dat er in de flat goed

    > verzorgde vloeren worden achter gelaten zodat ik er zo in kan.

  • Kimmie

    Ik las net uw advertentie. Ik zelf woon in de parkflat op de vijverlaan op de 1e etage en heb een groot appartement met 3 slaapkamers en een woonkamer. Zeer riante keuken en grote woonkamer met balkon. Ik ben erg geinterreseerd in uw woning.

    Groeten Kim

  • salina

    Beste Hellen,

    Ben je nog steeds op zoek naar een flat? Ik woon in de middenweteringflat en pas 1 jaar dus alles ziet er nog als nieuw uit.

    Hoop snel op bericht.

    mvg salina

  • desiree

    hoi,ik zou graag willen weten waar je huis is in krimpen,ik woon aan de vijverlaan en heb een ruime 4 kamer woning(flat)op de vierde etage met lift.hoor graag iets van je mvg desiree brouwer 06 51970513

  • NF Brandenburg

    Hoi,

    Ik wil heel graag met je ruilen! Ik woon in de Middenweteringflat, maar ivm een kindje dat nu een jaar is, wil ik graag een tuin.

    Ik woon in de middenweteringflat. Vloer is laminaat (ligt nog geen jaar dus in zeer goede staat), raamdecoratie blijft indien gewenst ook achter Ik hoop spoedig van u te horen!

    Groetjes!

  • janneke

    Hallo,

    Wil je je huis nog ruilen voor een flat?

    Ik heb een mooie flat op de tweede verdieping op een hoek.

  • (0)

    hoi NF brandenbrug, waar is de middenweteringflat? Ik heb ook een eengezins woning in krimpen, misschien wil ik wel met jou ruilen.

    NF Brandenburg Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Ik wil heel graag met je ruilen! Ik woon in de

    > Middenweteringflat, maar ivm een kindje dat nu een

    > jaar is, wil ik graag een tuin.

    > Ik woon in de middenweteringflat. Vloer is

    > laminaat (ligt nog geen jaar dus in zeer goede

    > staat), raamdecoratie blijft indien gewenst ook

    > achter Ik hoop spoedig van u te horen!

    >

    > Groetjes!

  • sabrina

    ik ben opzoek naar een 1gezins woning woon nu in een flat met 2kleine kinderen maar heb liever een huis met een tuin en 5slaapkamers in krimpen aan de ijssel en hoop natuurlijk dat der iemand tussen zit die graag in een flat zouw willen woonen met vriendelijke groet

  • kimberley

    geachte,

    ik heb een mooie flat voor u in de aanbieding met een mooie nieuwe quickstep vloer

    mvg kimberley

    andremieras@gmail.com