Krimpens Prikbord

  • Jacques

    Beste bezoekers van dit prikbord.

    Als beheerder van de Krimpense Startpagina wil ik u hartelijk welkom heten op dit prikbord. Zoals het schrijven hiernaast “Van de redactie” een prikbord bedoeld om de bezoekers van deze startpagina een onderling communicatie middel te geven om bijvoorbeeld elkaar te helpen en anderen advies te vragen. Bijvoorbeeld een goede dierenarts een schoonheidssalon of misschien om met elkaar te gaan sporten of anders maar ook uw mening over zaken mag op dit prikbord. Natuurlijk is het leuk als dit specifiek Krimpens is, maar dat is geen verplichting.

    Ook opmerkingen over de Startpagina van Krimpen aan den IJssel, het prikbord, of de paginamarkt mogen hier gesteld worden.

    Dit alles met als doel om Krimpen aan den IJssel nog beter op de internetkaart te zetten.

    Jacques Lems

    Beheerder Startpagina Krimpen aan den IJssel

    0180-krimpenaandenijssel.startpagina.nl

  • Rook

    Hallo,

    Wie heeft er nog AH Zomerzegels over? Ik krijg mijn boekje namelijk niet vol en misschien heeft u er nog wel een paar liggen. Hopelijk gooit u deze niet weg, maar maakt u mij nog gelukkiger.

    M.V.G.

    Rook

  • Jaco

    Hallo,

    Heel mooi initiatief !….deze Krimpense prikbordpagina.

    Ik ben zelf oud bewoner van Krimpen a/d IJssel.

    Hartstikke leuk dorp , ik woonde in een mooi appartement aan de Vijverlaan tot groot genoegen.

    Kort geleden reed ik nog door Krimpen heen want ik ben die nog niet vergeten!

    De 2 hoge torens aan de buitenrand Krimpener Bosweg zijn klaar en tjonge, wat een bouwwerken!!

    De mevrouw met het zeer jonge meisje dat een paar jaar geleden vlakbij het tankstation verongelukte! Het hield heel Krimpen in zijn greep en was lang na dato nog steeds gesprek van de dag.

    Krimpen is een dorp waar veel mensen nog betrokken zijn met elkaar, er hangt gewoon een lekkere dorpssfeer.

    Jullie moeten vooral zo doorgaan met deze site, veel succes !!

    Groet,

    Jaco