woningruil :krimpen - krimpen

  • *000*

    Wie beschikt er op dit moment over een leuke kleine huurwoning in krimpen aan den ijssel?

    Een niet al te grote bovenwoning met een ruim balkon ( niet parkflat) of een kleine beneden woning met hele kleine tuin?

    Heb je een huur die niet boven de 500 euro is of misschien iets er boven maar dan wel incl. stookkosten? Is je woning netjes en goed onderhouden (schoon)en misschien zelfs pas opgeknapt? Wil je zelfs de vloeren laten liggen? Ben je al een tijdje op zoek naar een ruimere eengezinswoning ( hoekhuis met ruime tuin) en wil het maar niet lukken? Misschien wil ik wel met je ruilen. Ik doe dit alleen niet zomaar, ik wil er wel iets voor terug. Ik heb immers een grote tuin, 5 kamers incl. zolder met dakkapel (ook in Krimpen) in de aanbieding. Mijn wensen staan hierboven beschreven. Niet reageren als je niet aan mijn wensen voldoet aub.

    Reageren met e mail adres aub

  • Cathelijne

    Hallo,

    Ik heb uw advertentie gelezen over de woningruil. Wij hebben een leuke bovenwoning in de aanbieding voor u. De woning voldoet aan al uw eisen. Wij zijn al een hele tijd opzoek naar een eengezinswoning in krimpen aan den ijssel.

    Heeft u nog interesse mail mij dan voor meer informatie.

    Mijn mail adres is cathelijne_buys@msn.com

    Met vriendelijke groet Cathelijne

  • Heleen

    Hoi wij hebben flat grote balkon 3slaapkamers hoor je graag Gr. Heleen