Woningruil krimpen- krimpen

  • sabrina

    Hellen Schreef:

    ——————————————————-

    > Gezocht:

    >

    > Huur woning Krimpen aan den IJssel, Ik heb een

    > ruime eengezins woning, met zeer ruime tuin om het

    > huis in krimpen aan den IJssel, 5 kamers, grote

    > zolder en zoek een flat in Kirmpen aan den IJssel.

    >

    >

    > Mijn huur is € 514 incl. service kosten en

    > huurkosten toelsag is hier mogelijjk. Zelf zoek ik

    > een woning met een soort gelijke huur. Verwacht

    > alleen dat er in de flat goed verzorgde vloeren

    > worden achter gelaten zodat ik er zo in kan.

    goede dag hellen is u woning nog beschrikbaar of heeft u al een flat woning gevonden m.v.g sabrina

  • sabrina

    goede dag

    zouw iemand me kunnen helpen……???

    ik ben namelijk alleen staande moeder van 2jongen kinderen aangezien we het vermoede heben dat ze ADHD heeft is me flat eigelijk te klein geworden.

    en zijn we op zoek naar een huis met een tuin waar ze zich lekker op uit kan leven en aangezien ik haar niet alleen naar buiten durf te laaten gaan.

    heb best veel geld in deze flat gestoken.

    >er is een laminaat vloer aanwezig met een goude onderlaag.

    >de muuren zijn voorzien van glasvezelbahang. Dus makelijk over te verven naar een andere kleur.

    >er is een nieuwe keuken in gekomen in de kleur donkergrijs. met ingebouwde gasvoorneus.

    >een zeer grotenbalkon aan de achter zijde waar je op langsingzuid opkijkt op de villa woningen.

    het is een zeer ruimen apartement met 3slaapkamers 1grotenwoonkamer een groten keuken aan de achterkant 2ruimen slaapkamers waar ook de w.c en de douche zitten in dat hallentje zit ook een inbouw kast dus makelijk om iets op te bergen. een grotenkelder om dingen op te bergen.

    bevind zich allemaal in krimpen aan de ijssel in de parkflat van de vijverlaan we woonen op de 2de etage

    heeft u interessen en wilt u een x komen kijken dan mag dat altijd m.v.g sabrina

  • amanda

    Beste,

    Is de woning nog beschikbaar?

    Mvg,

    Amanda

  • Carola heuvelman

    Beste hellen,

    Ik las u bericht over woningruil in krimpen. Ik ben met spoed op zoek naar een grotere woning ivm gezinsuitbreiding.

    Op dit moment heb ik een eensgezinswoning van in totaal 3 kamers.

    Ik zou graag met u in contact willen komen om te kijken of beide woningen aan onze voorwaarden voldoen.

    Ik verneem graag een reactie van u.

    Groeten Carola.

  • Rianne

    Wil iemand naar Lekkerkerk?

  • louise

    Anonymous

    goede dag

    zouw iemand me kunnen helpen……???

    ik ben namelijk alleen staande moeder van 2jongen kinderen aangezien we het vermoede heben dat ze ADHD heeft is me flat eigelijk te klein geworden.

    en zijn we op zoek naar een huis met een tuin waar ze zich lekker op uit kan leven en aangezien ik haar niet alleen naar buiten durf te laaten gaan.

    heb best veel geld in deze flat gestoken.

    >er is een laminaat vloer aanwezig met een goude onderlaag.

    >de muuren zijn voorzien van glasvezelbahang. Dus makelijk over te verven naar een andere kleur.

    >er is een nieuwe keuken in gekomen in de kleur donkergrijs. met ingebouwde gasvoorneus.

    >een zeer grotenbalkon aan de achter zijde waar je op langsingzuid opkijkt op de villa woningen.

    het is een zeer ruimen apartement met 3slaapkamers 1grotenwoonkamer een groten keuken aan de achterkant 2ruimen slaapkamers waar ook de w.c en de douche zitten in dat hallentje zit ook een inbouw kast dus makelijk om iets op te bergen. een grotenkelder om dingen op te bergen.

    bevind zich allemaal in krimpen aan de ijssel in de parkflat van de vijverlaan we woonen op de 2de etage

    heeft u interessen en wilt u een x komen kijken dan mag dat altijd m.v.g sabrina

    Goedemiddag sabrina heb intresse wil graag contact met jou opnemen. Heb een 1 gezinswoning in rozenburg 4 kamer woning met tuin 0626219997

  • Wendy

    Ik ben opzoek naar een eengezinswoning in krimpen aan de IJssel. Woon nu in een 3 kamer appartement. Netjes onderhouden.

  • Fatma

    WONINGEN RUILEN 

    Een mooi gelegen drie kamer woning dicht bij school en gezondheidscentrum Beverwaard. Gratis parkeren voor de deur en openbaarvervoer is op twee minuten afstand. 

    2 slaapkamers 

    1 woonkamer 

    Dichte keuken (keuken is twee jaar oud) 

    Voor en achter tuin 

    Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in krimpen aan den IJssel met een tuin voor max €700,00 per maand.